Znamy zwycięzców konkursu TWÓRZ GDZIEKOLWIEK

Zadaniem, z którym zmierzyli się uczestnicy konkursu organizowanego przez NVIDIA przy wsparciu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, było przygotowanie twórczego i kreatywnego projektu graficznego tapety na pulpit przedstawiającej wymarzone miejsce pracy. „Miejsce pracy” nie ograniczało się tu tylko do realnej przestrzeni – uczestnicy mieli pełną dowolność interpretacji i wyśmienicie poradzili sobie z puszczeniem wodzy wyobraźni!

Pierwszym miejscem jury w składzie: Lena Pianovska (STGU/ Livi Studio), Mateusz Machalski (STGU/ MATEUSZ MACHALSKI/ Capitalics Warsaw Type Foundry), Maciej Mizer (Ars Thanea), Joao Abreu (NVIDIA), Jan Adryański (NVIDIA) nagrodziło pracę Przemka Gacki. Tym, co zwróciło uwagę sędziów było niezwykle pomysłowe i nietypowe przedstawienie przestrzeni miejskiej jako miejsca pracy. Mamy tu m.in. bloki, z których wyłania się ekran, klawiaturę zamiast dachu czy głośniki unoszące się nad upalnym miastem. Klimat pracy przywodzi na myśl wakacje i sprawia, że mamy ochotę zawołać tęsknie – lato, wróć!

I miejsce – Przemek Gacka

Drugie miejsce zajęła praca autorstwa Anny Głąbickiej. Kubek ulubionej herbaty, dużo roślin i psy – czego chcieć więcej do szczęścia?

II miejsce – Anna Głąbicka

Trzecie miejsce przypadło Ewelinie Kędzi. Bo w myśl hasła konkursowego tworzyć można gdziekolwiek – nawet przemierzając świat na rowerze, ogranicza nas tylko wyobraźnia!

III miejsce – Ewelina Kędzia

Oprócz laureatów nagród głównych, wyłoniono 6 zwycięzców Nagrody Publiczności. Na wybrane prace głosować można było na oficjalnym fanpage’u Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Największym uznaniem cieszyły się prace: Wojciecha Ziółkowskiego, Anny Głąbickiej (podwójne zwycięstwo!), Łukasza Drzycimskiego, Zuzanny Kwapińskiej, Agaty Drożdż oraz Mikołaja Cielniaka.

Nagroda Publiczności – Wojciech Ziółkowski

Nagroda Publiczności –Agata Drożdż

Nagroda Publiczności – Łukasz Drzycimski

Nagroda Publiczności – Zuzanna Kwapińska

Nagroda Publiczności – Mikołaj Cielniak

Nagrodą główną w konkursie był wydajny laptop NVIDIA RTX Studio. Nazwa ta odnosi się do platformy programowej i sprzętowej, wykorzystującej technologie ułatwiające i zwiększające efektywność pracy twórczej. Dzięki niej autorzy mogą realizować swoje unikalne wizje. Jej elementami są między innymi wydajne karty graficzne NVIDIA Quadro RTX oraz GeForce RTX w laptopach i komputerach stacjonarnych, które przyspieszają tworzenie treści. Do takiej pracy niezbędne są również dedykowane sterowniki Studio, zapewniające najlepszą kompatybilność i wydajność dla aplikacji kreatywnych.

Wszystkim zwycięzcom gratulujemy!

 


materiały prasowe organizatorów

czytaj także: